Müügitingimused

E-kaupluse www.biofarmacija.ee (edaspidi e-kauplus) omanik on Biofarmaatsia OÜ (registrikood 12787873, KMKR nr EE101871280), aadressiga Tööstuse 47a-28, 10416, Harju maakond, Tallinn. 
E-posti aadress: eesti@biofarmacija.eu

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad müügitingimused on pooltele kohustuslikuks õiguslikuks aluseks, millega sätestatakse e-kauplusest www.biofarmacija.ee (edaspidi e-kauplus) kaupa ostes ostja ja müüja õigused, kohustused ning vastutus. 

1.2. Nõustudes müügitingimustega, nõustub ostja isikuandmete töötlemisega. Müügitingimustega mittenõustumisel peab ostja loobuma e-kaupluse kasutamisest.

1.3. E-kauplus müüb ja ostja ostab pakutavaid tooteid. Müügileping loetakse kehtivaks tellimuse esitamise hetkest.

1.4. E-kauplusest kauba ostmiseks ja/või kasutajaks registreerides kohalduvad käesolevad müügitingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused. 

2. Kauba tellimine, hinnad, tasumise kord ja makseviisid

2.1. Teave toote kohta on esitatud e-kaupluses vahetult toote juures.

2.2. Toodete lõpphinnad on esitatud toodete juures eurodes ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. 

2.3. Kauba tellimiseks lisab ostja soovitud tooted (ja soovitud toodete arvu) ostukorvi. 

2.4. Ostja peab toodete tellimiseks esitama müüjale tellimuse täitmiseks vajalikud ostja isikuandmed: eesnime, perekonnanime, toodete kohaletoimetamise aadressi, telefoninumbri ja e-posti aadressi. Müüjal on õigus edastada need andmed maksevahendajale ja kauba kohaletoimetamiseks logistikapartnerile.
(Tutvu isikuandmete töötlemisega).

2.5. Tellimuse esitamiseks täidab ostja nõutud andmeväljad ning valib endale sobiva toodete kohaletoimetamise viisi. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.6. Tellimuse kinnitamiseks maksab ostja 100% tellimuse summast. Tellimuse täitmist alustatakse pärast tellimuse tasumist.

2.7. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool e-kauplust turvalises keskkonnas: pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

2.8. E-kaupluse omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2.9. Kui tellitud kaupa ei ole mingil põhjusel võimalik tarnida, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kauba kohaletoimetamine

3.1. Ostja kohustub tellimuse esitamisel sisestama aadressiks täpse asukoha. Pakk saadetakse tellimusse kirjutatud aadressile lähimasse pakiautomaati või tarneaadressile kulleriga. Kui ostja sisestab vale aadressi ja saadetis tagastatakse müüjale, saadetakse saadetis uuesti välja juhul, kui ostja on parandanud tarneaadressi ja tasunud teistkordsed saatmiskulud.

3.2. Ostja kohustub tooted ise vastu võtma ja mitte jagama kohaletoimetamise infot kolmandatele osapooltele. Ostjal ei ole õigust esitada müüjale pretensioone toodete kohaletoimetamise tõttu valele isikule.

3.3. E-kauplus ei vastuta mitte õigete tarnete eest e-kauplusest mitte sõltuvatel asjaoludel.

3.4. Ostja on kohustatud viivitamata teavitama e-kauplust, kui saadetis esitatakse muljutud või muul moel kahjustatud pakendis, kui saadetises on tooteid, mida ei tellitud, või kui nende kogus ei ole õige või kui toodete komplekt on puudulik.

3.5. Ostja, kes on märganud kohaletoimetamise ajal pakendi kahjustusi, on kohustatud teavitama viivitamatult e-kauplust – koostama eraldiseisva akti koos kahjustustega seotud piltidega. Kui need toimingud jäävad tegemata, vabastatakse e-kauplus vastutusest ostja ees, mis on seotud pakendi kahjustustega.

3.6. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

3.7. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaat ning kuller; DPD pakiautomaat ning kuller, Itella Smartpost pakiautomaat ning kuller. 

3.8. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kauba kohaletoimetamine on TASUTA üle 60€ ostu korral.

3.9. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

4. Tagastamisõigus

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-kaupluses sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks peab toode olema originaalpakendis, avamata ja kasutamata. 

4.3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus:
tellimuse number, nimi, tagastatav toode/tooted, tagastamise põhjus, ning saata see e-posti aadressile: eesti@biofarmacija.eu hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.4. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

4.5. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.6. E-kauplus tagastab ostjale ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse saamisest.

4.7. E-kauplus võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.8. Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-kaupluse pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-kauplus ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.9. E-kauplusel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-kaupluses on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Poolte õigused ja kohustused

5.1. Ostjal on õigus osta kaupu e-kauplusest www.biofarmacija.ee , juhindudes käesolevatest müügitingimustest. Ostja nõustub e-kaupluse müügitingimustega, kohustub neid järgima ja mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusakte.

5.2. Kui registreerimisvormil esitatud andmed muutuvad, on ostja kohustatud neid viivitamatult muutma. 

5.3. Registreerunud ostja kohustub hoidma sisselogimise andmeid isiklikuks kasutamiseks ning vastutab andmete salajas hoidmise eest. Kui e-kaupluse osutatavaid teenuseid kasutab kolmas isik, kes logib e-kauplusesse sisse ostja sisselogimise andmetega, peab müüja seda isikut ostjaks. Sisselogimise andmete kaotuse korral peab ostja viivitamatult teavitama e-kaupluse omanikku e-posti teel: eesti@biofarmacija.eu

5.4. Müüja kohustub võimaldama ostjal nõuetekohaselt kasutama e-kaupluse pakutavaid teenuseid.

5.5. Müüjal on õigus viivitamata ja hoiatuseta piirata või peatada ostja võimalust kasutada e-kauplust või erandjuhul kustutada ostja registreeringu kontol, kui ostja üritab kahjustada müüja e-kaupluse töö stabiilsust, ohutust või rikub oma kohustusi.

5.6. Müüjal on õigus ühepoolselt ja ette teatamata muuta müügitingimusi, toodete hindu ning avaldama/tühistama kampaaniaid, kuid kui ostja on jõudnud muudatuste hetkel tellimuse kinnitada, kehtivad talle tellimuse esitamise hetkel kehtivad hinnad ning müügitingimused.  

5.7. Müüja kohustub austama ostja õigust privaatsusele seoses ostjale kuuluva isikliku teabega, mis on esitatud e-kaupluse registreerimisvormis või kauba tellimusvormis.

5.8. Müüja kohustub kohale toimetama ostja tellitud kaubad ostja valitud kättesaamispunkti.

5.9. Ostja vastutab täielikult ostja esitatavate isikuandmete õigsuse eest. E-kauplus ei vastuta ebakorrektsete andmete ja sellega seotud probleemide eest ning saab õiguse nõuda ostjalt otseste kulude hüvitamist. 

5.10. E-kauplus ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.  

5.11. E-kauplus vabastatakse igasugusest vastutusest juhtudel, kui kahjud tekivad sellest, et ostja, võtmata arvesse müüja soovitusi ja ostja kohustusi, ei tutvunud käesolevate müügitingimustega, kuigi selline võimalus tal oli.

5.12. Tekitatud kahju hüvitab teisele osapoolele süüdiolev osapool. 

6. Tehnilised andmed

6.1. E-kaupluse haldamisel ja serveri töö käigus võime kasutada külastajaarvutite IP-aadresse. Võime kasutada küpsised (inglise keeles “cookies”) ja salvestada e-kaupluse külastamise ajalooandmeid.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Kui ostjal on e-kaupluse www.biofarmacija.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile: eesti@biofarmacija.eu.

7.2. Käesolevate müügitingimuste täitmisest tulenevaid vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui läbirääkimised ei õnnestu ja ostja ei ole nõus e-kaupluse poolt pakutud lahendusega, võib ostja esitada kaebuse Tarbijakaitseametile või kohtule. Müüja võib oma õiguste kaitseks pöörduda kohtusse.